


Искате ли да се срещнете с едни от най-успешните професионалисти в дигиталния свят? Те идват в Стара Загора, за да станат част от конференцията Digital4StaraZagora – От билборд към смартфон – дигитален брандинг 2022.
Очакват ви практични съвети и стратегии как да градите бранд онлайн. Научете как да спечелите доверието на вашите клиенти, да създадете висока репутация и да постигнете дългосрочни, консистентни и стабилни резултати.
Станете част от Digital4StaraZagora и изстреляйте бизнеса си на ново по-високо ниво!

ЛЕКТОРИ


Д-р Александър Христов е доцент по маркетинг в УНСС и преподавател по ПР в НБУ. Управляващ партньор е на ПР агенция Параграф 42, която развива измерване и оценка на ефективността и дигитален ПР.
Заместник-председател е на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) и председател на Центъра за анализи и кризисни комуникации. През периода от 2011 г. до 2013 г. е председател на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), от 2006 до 2011 г. е председател на Комисията по етика на асоциацията. Бил е журналист, заемал е мениджърски позиции в комуникационни отдели във финансови институции, в продължение на 7 години е акаунт директор на ПР агенция Сивитас България.
Автор e на четири книги и на над 70 публикации в наши и чужди издания. Завършил е Международни икономически отношения в УНСС. Спи малко, пише много, и е убеден, че комуникациите могат да бъдат двигател на големи промени в бизнеса и обществото.

Десислава Авджиева повече от 12 години успешно управлява собствена рекламна агенция Алтърнатив Адвъртайзинг, която създава комуникационни стратегии на брандове, концепции и организира събития. След периода на социална изолация, Десислава и неин бизнес партньор обединяват компаниите си, създавайки отделен бранд, за да доразвият по-фокусирано една от услугите си - виртуална и добавена реалност- Wolf VR.
Благодарение на придобития през годините опит, Десислава е също събитиен консултант, бизнес консултант и спомага развитието на малки и средни компании.
По време на Пандемията по нейна идея е създадена първата книга-игра "Асверг. Из хрониките за кан Крум", част от трилогия книги-игри за българската история. Целта на този проект е да събуди гордостта и желанието на всеки един да научава повече за великите ни предци и историята, случила се по нашите земи.
Именно дългогодишния ѝ опит в сферата на събитията (като консултант, организатор, лектор, водещ и гост) са причината Десислава да приеме предизвикателството да стане лектор и главен координатор на Основен клас „Ивент мениджър“ към Академия за събития – My Event Academy. Член е на Управителния съвет на Асоциация на жените предприемачи в България – Селена, където се стремят да подпомогнат жените да се развиват успешно и в България.


Петър Дяксов професионално се занимава с онлайн търговия от 2009 година и дигитален маркетинг от 2011 година.
Началото на 2015 година основава пловдивската дигиталната агенция Tendrik. А 2019 година поставя началото на обединяването на агенцията с дигитална агенция SEOMAX, където той става управляващ съдружник и маркетинг директор.
Агенцията предлага цялостни дигитални решения за бизнеси от различни сфери на дейност - изработка на уебсайтове и онлайн магазини, дизайн и брандинг, цялостен онлайн маркетинг, реклама в Интернет и SEO оптимизация.
Основател и управител на онлайн магазина за оригинални маркови парфюми - fragrances.bg и съосновател на онлайн магазина за маркови часовници - timedix.bg, работещи и на чужди пазари.
През свободното си време активно се занимава с организирането на различни обществени и социални инициативи като част от международната неправителствена младежка организация JCI Bulgaria.
Също така много обича да взима участие или провежда обучения и семинари за предприемачество, бизнес, маркетинг и личностно развитие. Партньор и лектор в ИТ академията IMG IT Academy в Пловдив.

Любомир Атанасов е управител на Интернет Медия Груп и основател на дигитална агенция SEOMAX.
Участва в създаването на още 4 собствени бранда, работещи в различни сфери на дейност. През 2019-та година става съсобственик и на дигитална агенция Tendrik Europe. Екипът, който менажира е над 40 човека и има опит в интернет маркетинга и реклама, както и мениджмънт на компании над 10 години.
През годините той и екипът му са помогнали на над 300 бранда да се развият в Интернет пространството.
Любомир е организатор на конференциите Bulgarian Digital Week, HR Summit & Career Fair, Digital4Varna, както и на годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия – Digital4Plovdiv. Създател е и на IMG IT Академия, Пловдив.
Любомир участва и в много медийни издания, като за 2019-та година е на корицата на списание Enterprice. Екипът му е двигател в развитието на digital бизнеса в България и вярват в сътрудничеството с колеги в бранша за една по-добра еко система.


Станислава Симидчийска е един от основателите на копирайтинг агенция CopyVibes. Завършила е Българска филология в Софийския университет “Св. Климент Охридски”, последвана от магистратура Журналистика и медии в същото висше учебно заведение. Има 10-годишен опит в професионалното изготвяне на текстове - и като копирайтър, и като журналист.
Управляваната от Станислава компания CopyVibes е специализирана в цялостния процес по планиране и създаване на съдържание, изцяло съобразено с динамичните нужди на онлайн бизнеса.
Агенцията предлага богат каталог от услуги, свързани с написване на текстове за уебсайтове, блогове, социални мрежи, рекламни кампании и др. Експертизата на екипа обхваща не само създаването на самите текстове, но и изпълнението на техните предварително поставени маркетингови цели.
CopyVibes успешно си партнира с клиенти от България и чужбина, като работи на различни езици, сред които английски, немски, руски, испански, френски, гръцки, сръбски и т.н.

Иван Гинев създава своето студио за дизайн „Ког Графикс“ през 2006, а опитът му в бранша датира още от далечната 1998. Завършил е графичен дизайн в Нов български университет. Често участва като лектор в образователни инициативи, свързани с популяризиране на професионалния дизайн. Журира в конкурса "Сайт на годината" няколко поредни години.
Участвал е в изграждането на някои от най-популярните уебсайтове в България и е разработвал графични идентичности на разнообразни клиенти.
Обича да създава прости решения на сложни проблеми. Смята, че добрият дизайн е резултат от натрупани знания, рационален подход, практически опит и споделено доверие.
Вярва, че успехът на един проект се крие до голяма степен именно в добре премисления му дизайн.


Мирослав Маринов завършва "Тюркология" и "Немска филология" в Софийския университет през 2002 г., след което магистратура "Стопанско управление".
До 2013 г. работи в почти всички сфери на туризма, като израства кариерно до много високо равнище. През януари 2013 г., след 15 години работа в туристическия бранш, напуска мениджърската си позиция и превръща многогодишното си хоби в "професия".
Заедно с Тодор Василев основава първо фото-студио Station 45 Photography, а няколко месеца по-късно и Софийска фотографска школа.
Фотографския си път започва във връзка с множеството си пътувания.
През 2014 г. участва в обща изложба, Съвременна концептуална фотография, част от Zona Cultura Fest. Преподава в курсовете Въведение във фотографията и Outdoor фотография.

Георги Добриков е философ, видеограф и фотограф, но предпочита да нарича себе си просто "разказвач на истории".
Последните 12 години от професионалния си път посвещава на развитието на "content marketing" в сферата на онлайн търговията.
Зад гърба си има 10-годишен опит в онлайн магазина laptop.bg. В момента е част от маркетинговия екип, обслужващ най-големия производител на дървесни плоскости в света - Kronospan.
Страстен почитател на технологиите и творческите възможности, които предлагат те. Любител на маркетинга, базиран на съдържание - историите разказани с текст, изображения или звук.
Смел експериментатор по отношение на нови изразни средства.


Радостина Христова е мама блогър и инфлуенсър на пълен работен ден под името Радостна мама.
Основните теми в комуникацията ѝ са радостта от майчинството, кариерно развитие на майките и вдъхновение за по-щастливи дни в семейна среда и тържества.
Последната година консултира малки бълагарски брандове за работа с инфлуенсъри в различни социални мрежи.
Работила е с брандове като: BILLA, Storytel, Fibank, CleverBook, DoppelHerz, Dermax, HBO Bulgaria, Active Choice, B& J Diomond Jewellery, Balkan, Eucerin, Queen's, Pepco, White Water, Bulgarbiotic, Huggies, Kidsville, Nestle и други.

Никола Илчев се занимава с продажби повече от 15 години, а в сферата на електронната търговия е вече повече от 10.
Той има богат опит в собствени и чужди онлайн проекти, както и значително влияние в развитието на екосистемата на електронните търговци в България.
Създава eCommerce Academy през 2016 година с желанието да предоставя полезно знание и информация на всички, които искат да се развиват в сферата на онлайн продажбите.
Той е съставител и съавтор на книгата Add to cart, а в последните няколко години е идеолог и на изключително богатото видео съдържание в YouTube канала на eCommerce Academy.


Милена Рамчева работи в сферата на директния маркетинг повече от 13 години.
Започва кариерата си в световно известното издателство Рийдърс Дайджест, консултант е по директен маркетинг на руската компания Bluefox за азиатския пазар и работи във Филипините и страните от Югоизточна Азия.
Изпълнителен директор на Метрика ООД от ноември 2016 г., като основната цел на компанията е да предоставя клиентско обслужване на високо ниво, като предлага услуги с добавена стойност на своите клиенти.
Завършила е Счетоводство и контрол и Маркетинг в Стопанска академия „Д.А. Ценов“ гр. Свищов. Има и магистърска степен по Трудова и организационна психология от СУ „Св. Климент Охридски“.

Вихрен Бисет става част от екипа на Инаут Трейд ООД през януари 2019 г., като първоначaлната му роля е свързана с развитието на новия бранд на компанията - euShipments.com. Работата му включва активна комуникация с български и международни електронни търговци, както и работа с логистичните партньори на Инаут. През последните две години фокус е сформирането на стабилен екип за Продажби и Бизнес развитие, който Вихрен оглавява в началото на 2020 г. в ролята на Търговски Мениджър.
Логистично решение на euShipments предоставя напълно интегрирана мрежа за фулфилмънт и доставки, основана на партньорство с повече от 30 премиум куриерски компании. Мрежата на euShipments също така разполага с един собствен и 9 партньорски фулфилмънт центъра, разположени в ключови европейски дестинации, така че да покриват максимална част от населението на ЕС със срок на доставка 1-4 работни дена. Всички тези услуги са достъпни за онлайн търговеца през един договор с euShipments, едно лице за контакт и един клиентски панел и/или API интеграция.


Христо Радичев има дипломи по социология и по международни отношения от СУ „Климент Охридски”. Започва професионалната си кариера в GfK България като ръководител на проектите Leaflet Monitor и Shopping Monitor, които изследват пазара за бързооборотни стоки.
След това, като интернет мениджър в международното издателство "Reader's Digest", отговаря за имейл маркетинга и изграждането на клиентски бази данни в България, Босна и Херцеговина, Словения, Сърбия и Хърватска. Съавтор е на някои от най-успешните eDM (electronic Direct Mail) проекти за компанията.
Сега е управител за България на "Медияпост Хит Мейл" – специализирана компания за директен и дигитален маркетинг, част от френската група "La Poste", в топ 10 на българския пазар. Днес екипът на „Медияпост Хит Мейл“ управлява онлайн кампании в 11 държави. Работи с клиенти като Bayer, Bosch, Premio Travel, NAOS, Kaufland, Raiffeisen Bank и др.
Христо е бил лектор на редица събития и семинари в България и чужбина. Част е от журито на конкурса Prémios Email & Data Driven Marketing Portugal 2016. В партньорство с „ИнАут Трейд“ създава и международния проект Balkan eCommerce, който помага на успешни електронни магазини да започнат бизнес в десетки държави в Европа и Азия.
Основните му интереси са насочени към към дигиталния маркетинг, имейл маркетинг, маркетинг автоматизация, оптимизиране на целеви страници, програми за лоялност и електронна търговия.
Христо управлява два електронни магазина, единият от които продава в различни държави. Има и собствена марка бира.

Димитър Иванов работи като маркетинг мениджър в дигитална агенция Valival и се занимава с маркетинг и предприемачество в последните 10 години.
Организатор и лектор на конференции и семинари по дигитален маркетинг.
Живее и учи в Япония 5 години, като се прибира в България през 2011 година, за да прилага наученото в родината и да бъде полезен на местния бизнес.
Вярва, че ключът към успешното дигитално развитие на един бранд е изграждането на доверие и стабилни връзки с потребителите.
Не подкрепя нито една "performance" стратегия, която би навредила на репутацията на бранда и би загубила доверието на потребителите.

ЛОКАЦИЯ


СЪБИТИЕТО ДОСТИГА ДО ВАС БЛАГОДАРЕНИЕ НА
Организатор
Генерален спонсор
Национален спонсор
Локален спонсор
Продуктов спонсор
Партньори
PR & Комуникации
