Дигитални кампании за подсилване на бранд имидж, разпознаваемост и повече продажби за фармацевтичния сектор - A Case Study
Дигитална агенция Valival и онлайн аптека framar.bg предлагат съвместни кампании за позициониране на продуктова информация, генериране на разпознаваемост, както и директни и индиректни продажби/онлайн + офлайн/.
Framar.bg
- Позициониране в най-голямата онлайн аптека в България с 90% естествен трафик*
- Най-големият здравен портал в България с изградено доверие и разпознаваемост*
- Таргетирана аудитория с интереси в сферата на конкретни здравни проблеми
- Гъвкавост в custom решения за доработка
- Атрактивна презентация на бранда
- Реални продажби с ехо ефект
*по данни на Gemius
Valival
- Експертно управление на дигиталната реклама
- Адекватни стратегии за развитие
- Решения, базирани на реална информация
- Позициониране в най-подходящите социални мрежи/рекламни платформи/
- Измерими резултати
Накарай информацията да продава - A Case Study
Фармацевтичен продукт (без лекарско предписание, хранителна добавка), среден към висок клас цена (под 35 лв), с много ожесточена конкуренция от продукти с чувствително по-ниска цена.
Тематика: Добро зрение основен акцент
Срок на кампанията: 90 дни
Бюджет: 7500 лв без ДДС
Нашата стратегия
- Анализ на позицията на продукта онлайн
- Анализ на маркетинговото поведение и възможности
- Изграждане на план и послание
- Дефиниране на очаквани резултати
- Одобряване на плана от Възложителя и сключване на договор
Разработка
- Прецизиране на landing страницата на продукта в онлайн аптека framar.bg със структуриране и обновяване на информацията
- Уговорка на ценова политика за периода – 2 месеца без, 1 месец с промоционална цена
- Включване на физическите аптеки на Фрамар (при възможност)
- Разработка и оформление на графични елементи/одобрение от Възложителя
- Извличане на аудитория по интереси и таргетиране на послание
- Инвестиция в рекламни позиции във framar.bg – с оглед генериране на естествена разпознаваемост и по-добър lead
- Позициониране на бранда в средата с най-голям ROI – Fb, Google, други социални/рекламни мрежи
- Ежеседмичен анализ на активностите
- Ежемесечен репорт към Възложителя
- Ежедневен мониторинг на коментарите и отговор (със съдействието на Възложителя)
- Окончателен доклад след края на кампанията със структурирана статистическа информация и препоръки за развитие на по-нататъшна фаза за популяризация
Какво постигнахме*
- Ръст на разпознаваемостта на продукта – 1500% увеличение на трафика към позицията спрямо 3 месеца преди това
- По-добро позициониране в Google
- Рекламата във FB – над 1400 споделяния, над 2400 харесвания, 240 коментара/140 отговорени – общо 360 коментара
- Reach (достигане) – 95 000 души
- 25 коментара/въпроси към позицията в онлайн аптека framar.bg – отговорени от специалистите на портала
- Съотношение на онлайн продажбите – ръст за 1-ви месец +10%, 2-ри месец +30%, 3-ти месец +60%
- Ръст от 20% във физическите аптеки Фрамар, базиран на call-2-action
- Ръст на интереса към сайта на възложителя/продажбите във физическите аптеки от други вериги
Ехо-ефект:
- Продажби след промоцията на номинална цена
- Ръст в продажбите в национален план
*Резултатите от всяка проведена кампания са силно зависими от период, послание, продукт, инвестиция и не биха могли да бъдат гарантирани.
Защо информацията продава?
- Необходим Ви е достъп до правилните хора – реални потребители с интерес по темата
- Дигиталната реклама е етичен начин да стигнеш до хората и да акцентираш върху достойнствата на един продукт
- Позиционира го в предпочитана онлайн аптека с висок стандарт и реноме
- Дава възможност на потребителите да задават въпроси и да им се отговори
- Създава тематично съдържание, което води хората обратно – отново и отново
- Генерира търсения и в други аптеки – онлайн магазини
- Създава разпознаваемост на продукта и го отличава от конкурентите
Разпределение на бюджета
Бюджетът за кампанията се разпределя спрямо размера на инвестицията, периода на кампанията, както и специфичния бранд или продукт. Точно предложение за разпределение на бюджета ще получите след анализ и оценка от специалист от дигитална агенция Valival.
Ориентировъчно разпределение:
- 25% framar.bg (статии, кампанийни страници, рекламни позиции)
- 45% промотиране в социалните мрежи/рекламни мрежи
- 15% ремаркетинг към вече достигната аудитория
- 15% управление на кампания и реклами от дигитална агенция Valival
Ако решите да се доверите на Фрамар и дигитална агенция Valival за своята кампания, ще изготвим за Вас персонален план/ценова оферта и предложение за постигане на най-добрите резултати и поставените от Вас цели. Свържете се с нас!